Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις και οργανισμοί επενδύουν σε υποδομές που μπορούν να παρέχουν και να υποστηρίζουν self-service υπηρεσίες προς τους πελάτες τους.

Η Opencomm έχει αναπτύξει την ολοκληρωμένη πλατφόρμα Opencomm Smart IVR με την οποία οι χρήστες μπορούν να έχουν 24×7 χρήσιμες προσωποποιημένες πληροφορίες από την επιχείρηση/οργανισμό χωρίς να απαιτείται απαραίτητα η παρουσία κάποιου agent.

Βασικά χαρακτηριστικά του έξυπνου IVR:

  • Ενσωματωμένο σύστημα ταυτοποίησης χρήστη με διασφάλιση της προστασίας των προσωπικών δεδομένων

  • Πλοήγηση και επιλογές μέσω πλήκτρολόγησης (DTMF) ή και φωνητικών εντολών (Speech-To-Text)

  • Υποστήριξη API διασύνδεσης με τρίτα συστήματα

  • Πληροφόρηση χρήστη υπό μορφή φωνής (TTS/Text-To-Speech) ή κειμένου με διασύνδεση SMS/Viber Services

Το Opencomm Smart IVR είναι ο έξυπνος βοηθός κάθε Contact Center και μπορεί να λειτουργήσει ακόμα και αυτόνομα με δυνατότητα διασύνδεσης σε κάθε τηλεφωνικό κέντρο.

Η διασφάλιση της μέγιστης ικανοποίησης του πελάτη επιτυγχάνεται όταν αποτελεί επέκταση του Opencomm Contact Center platform ιδίως όταν σε κάποιο βήμα της πλοήγησης ο χρήστης επιλέξει να εξυπηρετηθεί από agent μέσω κλήσης ή μέσω chat με το Opencomm LiveChat ενοποιημένο platform.

Ενδιαφέρεστε για το Opencomm Smart IVRστην επιχείρησή σας