Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις και οργανισμοί επενδύουν σε υποδομές που μπορούν να παρέχουν και να υποστηρίζουν self-service υπηρεσίες προς τους πελάτες τους.
Η Opencomm έχει αναπτύξει την ολοκληρωμένη πλατφόρμα Opencomm Smart IVR με την οποία οι χρήστες μπορούν να έχουν 24×7 χρήσιμες προσωποποιημένες πληροφορίες από την επιχείρηση/οργανισμό χωρίς να απαιτείται απαραίτητα η παρουσία κάποιου agent.
Βασικά χαρακτηριστικά του έξυπνου IVR:
Το Opencomm Smart IVR είναι ο έξυπνος βοηθός κάθε Contact Center και μπορεί να λειτουργήσει ακόμα και αυτόνομα με δυνατότητα διασύνδεσης σε κάθε τηλεφωνικό κέντρο.
Η διασφάλιση της μέγιστης ικανοποίησης του πελάτη επιτυγχάνεται όταν αποτελεί επέκταση του Opencomm Contact Center platform ιδίως όταν σε κάποιο βήμα της πλοήγησης ο χρήστης επιλέξει να εξυπηρετηθεί από agent μέσω κλήσης ή μέσω chat με το Opencomm LiveChat ενοποιημένο platform.