Η επικοινωνία μέσω chat έχει μπει και στον κόσμο των επιχειρήσεων και των οργανισμών. Όλο και περισσότεροι πελάτες και γενικότερα τελικοί χρήστες προτιμούν την αλληλεπίδραση μέσω chat με εκπρόσωπο (agent) ή και με bot για να εξυπηρετηθούν.
Όσο πιο «έξυπνο» και καλά προετοιμασμένο είναι το bot τόσο περισσότεροι θα εξυπηρετηθούν χωρίς την ανάγκη εμπλοκής κάποιου agent.
H Opencomm έχει σχεδιάσει και αναπτύξει την ολοκληρωμένη πλατφόρμα Livechat/Chatbot που υποστηρίζει ταυτόχρονα live chat με agents αλλά και με bots. Το chat σύστημα μπορεί να λειτουργήσει αυτόνομα ή και συνδυαστικά με την Opencomm Contact Center πλατφόρμα διασφαλίζοντας κορυφαία εμπειρία στον τελικό χρήστη με πραγματική Omnichannel επικοινωνία.
Η Chat επικοινωνία προσθέτει έναν ακόμα εναλλακτικό τρόπο για 24×7 self-service υπηρεσίες προς τους χρήστες. Εύκολα και γρήγορα μπορεί να ενταχθεί μέσω widget στο portal ή και στην mobile εφαρμογή της επιχείρησης.
Βασικές λειτουργίες και χαρακτηριστικά του Opencomm LiveChat/Chatbot είναι:
Το Opencomm LiveChat/Chatbot αποτελεί έναν επιπλέον σημαντικό βοηθό για κάθε contact center, έτοιμο να ανταπεξέλθει σε μεγάλο όγκο ταυτόχρονων συνομιλιών και συμβάλει σημαντικά στην ικανοποίηση των πελατών, την προσωποποιημένη επικοινωνία και στην μείωση του κόστους από την εξοικονόμιση ανθρώπινων πόρων.