Ειδικά για τα Contact Centers, όπου οι ανάγκες για την διαχείριση τόσο των εισερχόμενων όσο και των εξερχόμενων κλήσεων που διαχειρίζονται οι εκπρόσωποι (agents) είναι εξαιρετικά απαιτητικές, η Opencomm διαθέτει ολοκληρωμένη πρόταση, το Opencomm Contact Center platform.
Οι δυνατότητες της πλατφόρμας καλύπτουν κάθε Contact Center ανεξαρτήτως του πλήθους των agents ή και των κλήσεων που πρέπει να δρομολογηθούν. Οι πιο σημαντικές λειτουργίες και χαρακτηριστικά είναι:
Τα οφέλη που απολαμβάνουν οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το Contact Center platform της Opencomm, μεταξύ άλλων είναι: